vineri, 4 aprilie 2014

Trenul Bucuresti-Pitesti pleaca la 18:00



Ok ok prima intrebare a prietenelor mele a fost: Ma tu esti nebuna? 
Cum sa-ti iei ma pantofi cu pantaloni sport? Cand le-am aratat reactia a fost diferita de cea initiala, ceea ce ma face sa ma simt bine intr-un fel. 

Sa va mai spun despre toate intamplarile amuzante pe care le implica o "sedinta foto" in tren? A fost o experienta super super. Am ras, am facut poze, ne-am distrat. 

Despre tinuta, hmm pai da, recunosc ca mi-a trebuit ceva curaj sa incerc o asemenea combinatie.
Anna Wintour o sa va explice mai bine cum sta treaba.


Ps. Am avut 2 combinatii. Nu m-am hotarat care e mai buna. (De obicei sunt hotarata :d)












Pps. Am facut o traditie cu pozele in ziua de joi.
 Cand mi-am cumparat aparatul de fotografiat nu m-am gandit ca o sa imi placa atat de mult sa-l folosesc(mi-a trebuit ceva timp)

Voi o stiti ma pe Larisa? Larisa e persoana care mereu imi face poze, care se distreaza cu mine si care imi suporta toate criticile in ceea ce priveste nebunia asta cu pozele. 


Bisous, Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu