miercuri, 23 octombrie 2013

All we need is...


Întotdeauna mi-a plăcut să îndrăznesc, să combin si să creez ținute care să mă definească chiar dacă acestea nu s-au încadrat întotdeauna în trendurile propuse de marile case de modă.

Despre dresurile dantelate nu am mai auzit prea multe din toamnă-iarna anului trecut, dar cum sunt neascultatoare și mă atașez multicel de unele piese vestimentare, astăzi am creeat un outfit glam rock plecand de la acestea.
Pentru a evita pericolul de a creea o ținută prea elegantă am schimbat fusta clasică cu o pereche de pantaloni scurți, largi, in genul celor ce merg purtați si in anotimpul rece, iar în locul tricoului negru am ales unul cu un mesaj interesant.
Deși nu sunt tocmai o iubitoare a combinației roșu-negru, de data asta am considerat necesară o culoare puternică și impunătoare.
Drept concluzie m-am gândit să pun o melodie care să sublinieze ideea principală http://www.youtube.com/watch?v=33L9MYhKxWk , chiar dacă, de data asta "all we need is"...imaginație.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu